sobota, 9 marca 2013

Tygrys!

Niestety pogoda znowu nam nie dopisuje a wczorajsza wycieczka do Częstochowy całkowicie mnie rozłożyła i nie miałam możliwości zrobienia zdjęć na które tak czekałam od ostatniego wpisu. Więc stwierdziłam że pochwale się moim cudownym sweterkiem który wpadł mi w ręce całkiem przypadkiem kiedy przechodziłam przez miejscowy targ. Zobaczyłam mnóstwo kobiet i dziewcząt rzucających się na wyłożony towar, wiec kiedy trochę zmniejszył się ruch sama zajrzałam z ciekawości. W ręce wpadł mi sweterek z tygrysem na plecach no i kosztował całe 10 zł więc aż żal nie wziąć tak tanich rzeczy!




3 komentarze:

  1. Tygryski ostatnio popularne są. A ja zamiast pyszczka zwierzaka, wole jego nadruk typu panterka czy zeberka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny sweterek. *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń